Reklamace a záruka

Vážení zákazníci,

případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti, individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem.


1. Poškozený obal při přebírání zboží

Při přebírání zboží si zboží prohlédněte tak, abyste zjistili případné vady a poškození. Za vady vzniklé přepravou neručíme.
V případě poškození obalu (pomačkaný, roztrhaný, rozmočený…) nejdříve důkladně zkontrolujte celou zásilku, a pokud si nebudete jisti, že objednané zboží je v naprostém pořádku, ihned s dopravcem sepište protokol o poškození zásilky, zboží nepřebírejte a o této skutečnosti nás informujte.
Nenechte se v takovém případě dopravcem přesvědčit, že zásilka je v pořádku a že zboží můžete převzít.
Zbavujete nás potom možnosti problém poškozené zásilky s dopravcem řešit a přebíráte toto riziko na sebe. V případě problému s dopravní službou pište na adresu obchod@maniego.cz, popište problém, uveďte kontakty na sebe, číslo zásilky a číslo faktury. Váš problém budeme řešit s dopravcem a oznámíme vám další postup. Poškozené zásilky nemohou být vaší starostí a nesmí vám znepříjemňovat nakupování.

2. Zboží je po otevření neporušeného obalu poškozené

Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce, nebo naši společnost, v závislosti na druhu vámi vybrané přepravy.

Česká pošta: oznamte osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty.
GLS: https://gls-group.com/CZ/cs/kontakty/reklamace
Zásilkovna: https://www.zasilkovna.cz/reklamace

3. Poškozené zboží ve formě dárku

Na dárky, které jsou poskytovány zdarma, nelze uplatňovat žádná práva spotřebitele. Takové zboží splňuje podmínky Darovací smlouvy a veškeré normy podle platné legislativy ČR.

4. Závada během užívání v záruční době

Na veškeré zboží se vztahuje zákonná záruční lhůta 24 měsíců. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady. Záruka se nevztahuje na vady vzniklé běžným používáním, nesprávným použitím výrobku a nesprávným skladováním.

Zjistíte-li závadu během užívání v záruční lhůtě, postupujte prosím, následovně:
případné vady nám neprodleně nahlaste vždy písemnou formou na obchod@maniego.cz.

Vyčkejte prosím na výzvu z naší strany, zda máte zboží posílat zpět. Pokud ano, zboží zašlete jako doporučený balík Českou poštou (ne na dobírku, s pojištěním do 500 Kč). Do zásilky uveďte
důvod reklamace, vaši adresu, případně přiložte fakturu.

Rovněž lze využít službu Reklamační asistent přepravce Zásilkovna. O této skutečnosti nás prosím informujte e-mailem na obchod@maniego.cz. Na Váš e-mail iniciujeme u přepravce Zásilkovna vytvoření etikety pro zpětné zaslání. Štítek bude ve formátu *.pdf. a bude přeškrtnutý kvůli odlišení od standardních zásilek. Etiketu prosím vytiskněte, nalepte na balíček a přineste na jakoukoliv pobočku, která podání reklamačního asistenta podporuje. Seznam konkrétních poboček naleznete zde: https://www.zasilkovna.cz/pobocky. Zvolenou pobočku prosím rozklikněte. Naleznete zde informace o otevírací době, telefonní kontakt a informaci, zda daná pobočka provozuje službu Reklamační asistent. Je možné, že některé malé pobočky v menších obcích tuto službu neposkytují.

Nemáte-li možnost etikety vytisknout, požádejte prosím personál na pobočce Zásilkovny, sdělte jim trasovací číslo uvedené pod čárovým kódem zaslaného štítku, rádi Vám ho vytisknou.
O obdržení vráceného zboží budete neprodleně informováni.

V případě uznání reklamace Vám nebude účtován žádný poplatek za dopravu reklamovaného zboží. V případě neuznání reklamace Vám bude účtován poplatek ve výši 50,- Kč včetně DPH za tuto službu. Další možností je využití přepravce, který Vám nejvíce vyhovuje. V tomto případě vezměte prosím na vědomí, že náklady na zpětné zaslání jdou k Vaší tíži.

Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku, tedy převzetí zboží naší firmou. Odstranění vad zboží v záruční době zajistí na svůj náklad prodávající.

Neděliště 04.11.2022