Reklamace a záruka

Vážení zákazníci, případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti, individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem.


1. Poškozený obal při přebírání zboží

Při přebírání zboží si zboží prohlédněte tak, abyste zjistili případné vady a poškození. Za vady vzniklé přepravou neručíme.
V případě poškození obalu (pomačkaný, roztrhaný, rozmočený…) nejdříve důkladně zkontrolujte celou zásilku, a pokud si nebudete jisti, že objednané zboží je v naprostém pořádku, ihned s dopravcem sepište protokol o poškození zásilky, zboží nepřebírejte a o této skutečnosti nás informujte.
Nenechte se v takovém případě dopravcem přesvědčit, že zásilka je v pořádku a že zboží můžete převzít.
Zbavujete nás potom možnosti problém poškozené zásilky s dopravcem řešit a přebíráte toto riziko na sebe. V případě problému s dopravní službou pište na adresu obchod@maniego.cz, popište problém, uveďte kontakty na sebe, číslo zásilky a číslo faktury. Váš problém budeme řešit s dopravcem a oznámíme vám další postup. Poškozené zásilky nemohou být vaší starostí a nesmí vám znepříjemňovat nakupování.

2. Zboží je po otevření neporušeného obalu poškozené

Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce, nebo naši společnost, v závislosti na druhu vámi vybrané přepravy.

Česká pošta: oznamte osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty.
Geis: oznamte do 3 pracovních dnů na tel. 840 775 775.
DPD: oznamte do 2 pracovních dnů na tel. 841 700 700.
Uloženka: oznamte písemně nebo telefonicky naší společnosti obchod@maniego.cz

3. Poškozené zboží ve formě dárku

Na dárky, které jsou poskytovány zdarma, nelze uplatňovat žádná práva spotřebitele. Takové zboží splňuje podmínky Darovací smlouvy a veškeré normy podle platné legislativy ČR.

4. Závada během užívání v záruční době

Na veškeré zboží se vztahuje zákonná záruční lhůta 24 měsíců. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady. Záruka se nevztahuje na vady vzniklé běžným používáním, nesprávným použitím výrobku a nesprávným skladováním.
Zjistíte-li závadu během užívání v záruční lhůtě, postupujte prosím, následovně:
- případné vady je kupující povinen neprodleně hlásit prodávajícímu vždy písemnou formou - e-mail obchod@maniego.cz
- vyčkejte prosím na výzvu z naší strany, zda máte zboží posílat zpět
- pokud ano, zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu
- do zásilky uveďte důvod reklamace, vaši adresu, přiložte fakturu
- o způsobu vyřešení budete informováni písemnou formou na e-mail, který jste poskytli při oznámení reklamace

Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku, tedy převzetí zboží naší firmou. Odstranění vad zboží v záruční době zajistí na svůj náklad prodávající.

01.09.2014