Reklamace a záruka

Vážení zákazníci,

případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti, individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem.


1. Poškozený obal při přebírání zboží

Při přebírání zboží si zboží prohlédněte tak, abyste zjistili případné vady a poškození. Za vady vzniklé přepravou neručíme.
V případě poškození obalu (pomačkaný, roztrhaný, rozmočený…) nejdříve důkladně zkontrolujte celou zásilku, a pokud si nebudete jisti, že objednané zboží je v naprostém pořádku, ihned s dopravcem sepište protokol o poškození zásilky, zboží nepřebírejte a o této skutečnosti nás informujte.
Nenechte se v takovém případě dopravcem přesvědčit, že zásilka je v pořádku a že zboží můžete převzít.
Zbavujete nás potom možnosti problém poškozené zásilky s dopravcem řešit a přebíráte toto riziko na sebe. V případě problému s dopravní službou pište na adresu obchod@maniego.cz, popište problém, uveďte kontakty na sebe, číslo zásilky a číslo faktury. Váš problém budeme řešit s dopravcem a oznámíme vám další postup. Poškozené zásilky nemohou být vaší starostí a nesmí vám znepříjemňovat nakupování.

2. Zboží je po otevření neporušeného obalu poškozené

Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce, nebo naši společnost, v závislosti na druhu vámi vybrané přepravy.

Česká pošta: oznamte osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty.
DPD: oznamte do 2 pracovních dnů přes reklamační formulář na www.dpd.cz
Uloženka: oznamte do 2 pracovních dnů na
reklamace@ulozenka.cz
Zásilkovna: oznamte telefonicky +420 216 216 516, Po-Pá: 08:00 – 18:00 nebo písemně info@zasilkovna.cz

3. Poškozené zboží ve formě dárku

Na dárky, které jsou poskytovány zdarma, nelze uplatňovat žádná práva spotřebitele. Takové zboží splňuje podmínky Darovací smlouvy a veškeré normy podle platné legislativy ČR.

4. Závada během užívání v záruční době

Na veškeré zboží se vztahuje zákonná záruční lhůta 24 měsíců. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady. Záruka se nevztahuje na vady vzniklé běžným používáním, nesprávným použitím výrobku a nesprávným skladováním.

Zjistíte-li závadu během užívání v záruční lhůtě, postupujte prosím, následovně:

  • případné vady je kupující povinen neprodleně hlásit prodávajícímu vždy písemnou formou na obchod@maniego.cz
  • vyčkejte prosím na výzvu z naší strany, zda máte zboží posílat zpět
  • pokud ano, zboží zašlete jako doporučený balík Českou poštou (ne na dobírku, s pojištěním do 500 Kč)
  • do zásilky uveďte důvod reklamace, vaši adresu, přiložte fakturu
  • popř. lze využít službu Reklamační asistent přepravce Zásilkovna
  • o této skutečnosti nás prosím informujte e-mailem na obchod@maniego.cz, u přepravce Zásilkovna iniciujeme vytvoření etiket pro zpětné zaslání
  • na Váš e-mail budou přímo přepravcem Zásilkovna zaslány štítky ve formátu *.pdf
  • etikety prosím vytiskněte, opatřete jimi balíček a přineste na jakoukoliv pobočku, která podání reklamačního asistenta podporuje
  • seznam konkrétních poboček naleznete zde: https://www.zasilkovna.cz/pobocky, zvolenou pobočku prosím rozklikněte,  naleznete zde informace o otevírací době, telefonní kontakt a informaci, zda daná pobočka provozuje službu Reklamační asistent. Je možné, že některé malé pobočky v menších obcích tuto službu neposkytují
  • nemáte-li možnost etikety vytisknout, požádejte prosím personál na pobočce Zásilkovny, sdělte jim trasovací číslo zaslaného štítku, rádi Vám ho vytisknou
  • o obdržení vráceného zboží a dalším postupu budete okamžitě informováni
  • služba Reklamační asistent je pro Vás zcela zdarma, náklady za Vás převezmeme my.

Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku, tedy převzetí zboží naší firmou. Odstranění vad zboží v záruční době zajistí na svůj náklad prodávající.

28.02.2019