CENÍK DOPRAVY

Výše dopravného je závislá na způsobu platby, doručení a hodnotě nákupu.
Při nákupu nad 1500 Kč je dopravné i dobírkový poplatek po ČR zdarma.
Při nákupu nad 3000 Kč je dopravné i dobírkový poplatek na Slovensko, Polsko, Maďarsko zdarma.

Ceny jsou uvedeny včetně DPH.

Konkrétní ceny za dopravu a dobírkový poplatek se Vám zobrazí až po zadání adresy a volby země dodání na konci objednávkového procesu.

PŘEHLED DRUHŮ A CEN NALEZNETE

ZDE NEBO NÍŽE

OSOBNÍ ODBĚR NA PROVOZOVNĚ, ODBĚRNÝCH MÍSTECH

Osobní odběr na provozovně MANIEGO Neděliště je možný po platbě předem, či přímo na místě.

V případě hotovostní úhrady si prosím připravte přesnou hotovost.

Bezhotovostní platby na provozovně Neděliště nelze provádět kartou. Pro platbu na místě je nutné disponovat mobilním bankovnictvím a přístupem do vlastních mobilních dat. Neprovozujeme otevřenou wifi síť.

U našich dopravců a jejich výdejních místech poskytujeme platbu kartou vždy. Není-li platba možná, je to z důvodu toho, že ji neumožňuje sám přepravce a tuto skutečnost nelze z naší strany ovlivnit. V dobírkových poplatcích je zahrnut 1,4-3% poplatek za transakce kartou u dopravce.

Jsme evidováni v EET. Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
Vyzvednutí na pobočce Zásilkovna Hradec Králové, Chelčického ul. je možné v den podání, protože slouží jako naše podací místo. Ostatní zvolené pobočky (i ty hradecké) jsou sváženy na centrální depo a odtud opět redistribuovány.

SLEDOVÁNÍ ZÁSILEK

O expedici balíčku a předpokládaném času doručení jste informováni pomocí SMS či e-mailů s odkazem na číslo sledování Track&Trace.

VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Formulář pro odstoupení od smlouvy jste obdrželi e-mailem jako přílohu při potvrzení přijetí vaší objednávky, popř. jej naleznete zde. Nejjednodušší je využití služeb Reklamačního asistenta přepravce Zásilkovna.

Jak to funguje?
Jsme si vědomi, že představy o peněžence a realita mohou být různé. Informujte nás prosím e-mailem na obchod@maniego.cz o svém přání peněženku vrátit či vyměnit za jiný typ, nejlépe uveďte číslo objednávky nebo faktury. Je jedno, zda jste si zboží nechali doručit kurýrem či Českou poštou.


• Na Váš e-mail budou přímo přepravcem Zásilkovna zaslány štítky ve formátu *.pdf. Etikety budou přeškrtnuté kvůli odlišení od standardních zásilek
• Etikety prosím vytiskněte, opatřete jimi balíček (nejlépe původní kartonový obal) a přineste na jakoukoliv pobočku, která podání reklamačního asistenta podporuje: seznam konkrétních poboček naleznete zde: https://www.zasilkovna.cz/pobocky. Zvolenou pobočku prosím rozklikněte. Naleznete zde informace o otevírací době, telefonní kontakt a informaci, zda daná pobočka provozuje službu reklamační asistent. Je možné, že některé malé pobočky v menších obcích tuto službu neposkytují.
• Nemáte-li možnost etikety vytisknout, požádejte prosím personál na pobočce Zásilkovny, sdělte jim trasovací číslo zaslaného štítku, rádi Vám ho vytisknou.
• O obdržení vráceného zboží budete informováni. Peníze Vám vrátíme obratem na účet, popř. Vám zdarma zašleme nové zboží.
Služba Reklamační asistent je pro Vás zcela zdarma, náklady za Vás převezmeme my.

Další možností je využití přepravce, který Vám nejvíce vyhovuje. V tomto případě vezměte prosím na vědomí, že náklady na zpětné zaslání jdou k Vaší tíži.

Ceník:

Doprava%202020.png