CENÍK DOPRAVY
Výše dopravného je závislá na způsobu platby, doručení a hodnotě nákupu.
Při nákupu nad 1500 Kč je dopravné i dobírkový poplatek po ČR zdarma.
Při nákupu nad 3000 Kč je dopravné na Slovensko, Polsko, Maďarsko zdarma.

Ceny jsou uvedeny včetně DPH. 

Konkrétní ceny za dopravu a dobírkový poplatek se Vám zobrazí až po zadání adresy a volby země dodání na konci objednávkového procesu.  

Na Slovensko je možná dodávka do Zásilkovny i na dobírku, pro ostatní přepravce pouze po platbě předem na účet nebo platební kartou pomocí rozhraní Gopay.  

OSOBNÍ ODBĚR NA PROVOZOVNĚ, ODBĚRNÝCH MÍSTECH
Osobní odběr na provozovně MANIEGO Neděliště je možný pouze po platbě předem, nejsme evidováni v EET.

Vyzvednutí na pobočce Zásilkovna Hradec Králové, Chelčického ul. je možné v den podání, protože slouží jako naše podací místo. Ostatní zvolené pobočky (i ty hradecké) jsou sváženy na centrální depo a odtud opět redistribuovány.

SLEDOVÁNÍ ZÁSILEK
O expedici balíčku a předpokládaném času doručení jste informováni pomocí SMS či e-mailů s odkazem na číslo sledování Track&Trace.

Only%20carrier%20%E2%80%93%20kopie.jpg

VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Nejjednodušší je využití služeb Reklamačního asistenta přepravce Zásilkovna.

A proč?
Protože v tom případě nic neplatíte. Pokud ovšem využijete služeb jiného přepravce, náklady na vrácení jdou k vaší tíži.

Jak to funguje?
Jsme si vědomi, že představy o peněžence a realita mohou být různé. Informujte nás prosím e-mailem na obchod@maniego.cz o svém přání peněženku vrátit či vyměnit za jiný typ, nejlépe uveďte číslo objednávky nebo faktury. Je jedno, zda jste si zboží nechali doručit kurýrem či Českou poštou.

  • Na Váš e-mail budou přímo přepravcem Zásilkovna zaslány štítky ve formátu *.pdf. Etikety budou přeškrtnuté kvůli odlišení od standardních zásilek
  • Etikety prosím vytiskněte, opatřete jimi balíček (nejlépe původní kartonový obal) a přineste na jakoukoliv pobočku, která podání reklamačního asistenta podporuje: seznam konkrétních poboček naleznete zde: https://www.zasilkovna.cz/pobocky. Zvolenou pobočku prosím rozklikněte. Naleznete zde informace o otevírací době, telefonní kontakt a informaci, zda daná pobočka provozuje službu reklamační asistent. Je možné, že některé malé pobočky v menších obcích tuto službu neposkytují.
  • Nemáte-li možnost etikety vytisknout, požádejte prosím personál na pobočce Zásilkovny, sdělte jim trasovací číslo zaslaného štítku, rádi Vám ho vytisknou.
  • O obdržení vráceného zboží budete informováni. Peníze Vám vrátíme obratem na účet, popř. Vám zdarma zašleme nové zboží.

Služba Reklamační asistent je pro Vás zcela zdarma, náklady za Vás převezmeme my.

Další možností je využití přepravce, který Vám nejvíce vyhovuje. V tomto případě vezměte prosím na vědomí, že náklady na zpětné zaslání jdou k Vaší tíži.