DOPRAVA A PLATBA

CENÍK DOPRAVY
PŘEHLED DOPRAVCŮ
MOŽNOSTI PLATBY
OSOBNÍ ODBĚR
VRÁCENÍ ZBOŽÍ


Objednávky přijaté do našeho systému ve všední dny do 12:00 hod. vyexpedujeme tentýž den. Objednávky přijaté o víkendu expedujeme v pondělí.

Při nákupu nad 1 500 Kč je dopravné po ČR bez ohledu na volbu dopravce zdarma.

Při nákupu nad 3 000 Kč je dopravné na Slovensko, Polsko a Maďarsko bez ohledu na volbu dopravce zdarma.
Ceny v € pro dopravu do zahraničí se přepočítávají v košíku automaticky dle aktuálního denního kurzu České národní banky.

Ceny jsou včetně DPH.

Platby lze realizovat hotově při přebírání zásilky, předem na bankovní účet, online platbou kartou či převodem přes bránu Gopay.

Zásilky posíláme Zásilkovnou, kurýrem GLS a Českou poštou.

 

CENÍK DOPRAVY

Aktuální ceník dopravy a dobírkových poplatků:

PŘEHLED DOPRAVCŮ

ZÁSILKOVNA 

Balíček si většinou můžete vyzvednout druhý pracovní den (někdy o jeden den déle) po objednání. Předtím, než se vydáte na pobočku, si prosím ověřte otevírací hodiny. K vyzvednutí potřebujete heslo, která Vám Zásilkovna pošle e-mailem a SMS. Vyčkejte prosím na výzvu, až bude balík připraven k výdeji. Platit lze hotově či platební kartou, pomocí odkazu v informačním e-mailu nebo na místě, pokud výdejní místo platby kartou přijímá.

Doporučujeme stáhnout si do mobilu aplikaci Zásilkovny, ve které můžete sledovat pohyb balíčku. Aplikace je nutností v případě volby zaslání do Z-boxu. Jak na to, zjistíte zde.

GLS KURÝR

Zásilka je většinou doručována následující pracovní den po expedici. Dobírku můžete zaplatit řidiči GLS v hotovosti nebo platební kartou. Pokud si zásilku necháte uložit na Parcel Shop, zde se dobírka hradí pouze hotově. E-mailem obdržíte číslo balíku a odkaz na webové stránky, kde můžete sledovat jeho pohyb nebo si změnit parametry doručení.

GLS Parcel Shop

Balíček si většinou můžete vyzvednout druhý pracovní den (někdy o jeden den déle) po objednání. Předtím, než se vydáte na pobočku, si prosím ověřte otevírací hodiny. Vyčkejte prosím na výzvu, až bude balík připraven k výdeji. Platit lze pouze hotově.

ČESKÁ POŠTA

Doporučujeme si stáhnout mobilní aplikaci České pošty Pošta Online. Můžete v ní sledovat zásilky, které vám byly odeslány spolu kódem pro vyzvednutí zásilky, případně si prodloužit úložní dobu. Více o aplikaci zde.

Balík do ruky

Umožňuje rychlé doručení na udanou adresu obvykle následující pracovní den po expedici. O pohybu balíku budete informováni pomocí SMS zprávy a e-mailu.  Doučovatel má díky mobilnímu kontaktu možnost s adresátem před samotným předáním zásilky spojit a upřesnit dobu doručení nebo domluvit s ním případné detaily. Předání mobilního telefonního spojení na adresáta zásilky je podmínkou poskytnutí služby Balík Do ruky. Poštovní doručovatel je vybavený platebním terminálem pro online platby pouze ve větších městech. Doporučujeme si raději připravit hotovost.

Balík Na poštu

Nemusíte být v určitý čas na určitém místě, balík si vyzvednete na zvolené poště, a kdy se to hodí Vám. Jednoduše si vyberete pobočku pošty, na kterou má být balík dodán. Platit můžete hotově či platební kartou. Doporučujeme si ověřit, zda na Vámi uvedené PSČ pošty nelze zvolit službu Balík do Balíkovny. Cena za zaslání je pro Vás výhodnější.

Balík do Balíkovny

Zboží si můžete nechat zaslat nejen na konkrétní pobočku pošty, ale nově i na pobočky Sazky či do trafiky v blízkosti Vašeho zaměstnání. Na výběr je již téměř 5000 poboček. Služba je cenově srovnatelná se službami Zásilkovny. Navíc můžete na poště ve vyvolávacím systému Balíkovny využít rychlého odbavení. Na displeji vyberte tlačítko Zrychlený výdej balíku, zadejte kód pro vyzvednutí a brzy budete přednostně obslouženi. Na přepážce můžete zaplatit hotově či platební kartou.

Doporučená zásilka

Ideální, pokud si chcete nechat doručit zboží až domů a nespěcháte na něj. Zaslat lze zboží o hodnotě do 500 Kč, rozměrech 50 × 35 × 5 cm a maximální hmotnosti 2 kg. Zasíláme v tzv. ekonomickém režimu. Balíček je tedy zpravidla dodán až druhý nebo třetí den po expedici.

 

MOŽNOSTI PLATBY

U našich dopravců a jejich výdejních místech poskytujeme platbu kartou vždy. Není-li platba možná, je to z důvodu toho, že ji neumožňuje sám přepravce a tuto skutečnost nelze z naší strany ovlivnit. V dobírkových poplatcích je zahrnut 1,4-3% poplatek za transakce kartou u dopravce.


DOBÍRKA

Při platbě na dobírku zaplatíte zboží přepravci při převzetí zásilky. Dobírkový poplatek je zpoplatněn vždy bez ohledu na výši objednávky.

BANKOVNÍM PŘEVODEM

Po odeslání Vaší objednávky obdržíte platební údaje na udaný e-mail ihned po objednání. Zaplatit můžete přímo na uvedený účet u FIO banky, popř. pomocí obdrženého QR kódu. Pokud na Váš e-mail tyto informace nedorazí, zkontrolujte prosím Vaši spamovou složku a přidejte si naši adresu do neblokovaných. Pokud ani zde informace nenaleznete, kontaktujte nás prosím na obchod@maniego.cz, zpravidla bývá uvedena nesprávná či neúplná e-mailová adresa a platební údaje Vám můžeme opětovně zaslat.

Zboží je rezervováno sedm dní. V případě neobdržení platby budete upozorněni e-mailem. Pokud nebude platba na účet připsána, Vaše objednávka bude stornována, aby mohlo být zboží uvolněno pro další zákazníky.

ON-LINE PLATBA KARTOU

Okamžitá platba je realizována přes platební bránu Gopay. Na platební bráně zadáte číslo karty, datum platnosti a CVC kód ze zadní strany karty. Bezpečnost platby je zajištěna pomocí služby 3D Secure. Banka vám zašle přes SMS kód na mobil pro potvrzení platby.

ON-LINE BANKOVNÍ PŘEVOD

Platební karta Gopay Vás přesměruje do vašeho internetového bankovnictví. Přihlásíte ke svému účtu jako obvykle a potvrdíte připravený platební příkaz. Disponujete-li účtem u Gopay, či vlastníte Google účet nebo Apple Pay, můžete zvolit konkrétní službu, která Vám nejvíce vyhovuje. Upozorňujeme, že volba Apple Pay je funkční pouze přes prohlížeč Safari.

Konkrétní ceny za dopravu a dobírkový poplatek se Vám zobrazí až po zadání adresy a volby země dodání na konci objednávkového procesu.

 

OSOBNÍ ODBĚR NA PROVOZOVNĚ, ODBĚRNÝCH MÍSTECH

Osobní odběr na provozovně MANIEGO Neděliště je možný po platbě předem, či lze platit přímo na místě.

V případě hotovostní úhrady si prosím připravte přesnou hotovost.

Bezhotovostní platby na provozovně Neděliště nelze provádět kartou. Pro platbu na místě je nutné disponovat mobilním bankovnictvím a přístupem do vlastních mobilních dat. Neprovozujeme otevřenou wifi síť.

Jsme evidováni v EET. Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Formulář pro odstoupení od smlouvy jste obdrželi e-mailem jako přílohu při potvrzení přijetí vaší objednávky, popř. jej naleznete zde. Nejjednodušší je využití služeb Reklamačního asistenta přepravce Zásilkovna.

Proč?

Protože v tom případě nic neplatíte. Pokud však využijete služby jiného přepravce, náklady na vrácení převezmete vy.

Jak to funguje?

Jsme si vědomi, že představy o peněžence a realita mohou být různé. Informujte nás prosím e-mailem na obchod@maniego.cz o svém přání peněženku vrátit či vyměnit za jiný typ, nejlépe uveďte číslo objednávky nebo faktury. Je jedno, zda jste si zboží nechali doručit kurýrem či Českou poštou.


• Na Váš e-mail budou přímo přepravcem Zásilkovna zaslány štítky ve formátu *.pdf. Etikety budou přeškrtnuté kvůli odlišení od standardních zásilek
• Etikety prosím vytiskněte, opatřete jimi balíček (nejlépe původní kartonový obal) a přineste na jakoukoliv pobočku, která podání reklamačního asistenta podporuje: seznam konkrétních poboček naleznete zde: https://www.zasilkovna.cz/pobocky. Zvolenou pobočku prosím rozklikněte. Naleznete zde informace o otevírací době, telefonní kontakt a informaci, zda daná pobočka provozuje službu reklamační asistent. Je možné, že některé malé pobočky v menších obcích tuto službu neposkytují.
• Nemáte-li možnost etikety vytisknout, požádejte prosím personál na pobočce Zásilkovny, sdělte jim trasovací číslo zaslaného štítku, rádi Vám ho vytisknou.
• O obdržení vráceného zboží budete informováni. Peníze Vám vrátíme obratem na účet, popř. Vám zdarma zašleme nové zboží.
Služba Reklamační asistent je pro Vás zcela zdarma, náklady za Vás převezmeme my.

Další možností je využití přepravce, který Vám nejvíce vyhovuje. V tomto případě vezměte prosím na vědomí, že náklady na zpětné zaslání jdou k Vaší tíži.

V případě jakýchkoliv dalších dotazů nás prosím kontaktujte na obchod@maniego.cz.