- -15,00 Kč
- Out-of-Stock
Visconti pánská peněženka s pérkem
tenká peněženka ideální pro nošení v zadní kapse kalhot známá jako dolarovka
novinka jara 2022
Design: Visconti, Velká Británie.
Rozměr: 11,5 x 8 x 0,8 cm.
Materiál: jemná pravá kůže činěná tříslovinami (Veg tan).
Kolekce ATELIER se nově rozrostla o peněženku s pérkem.
Pro zkušené oči znalce jsou tyto peněženky zlatý prach. Každý kus je zásluhou špičkové ruční řemeslné práce obohacen o charakter a hloubku přírodní kůže. Každá peněženka projde rukama znalého řemeslníka, který s citem, pomocí speciálních vosků a olejů vyleští hrany a rohy peněženky. Kůže získává unikátní povrch, jenž se dá najít jen v nitru přírody, v přírodě samé. Tato technika úpravy je známa již několik staletí, ale pouze speciálně školení umělci dosáhnou mimořádné a vrcholné úrovně opracování povrchu. Žádní dva lidé nejsou stejní, proč by měly být peněženky?
Tato nová peněženka byla navržena jako plochá, kapesní, pro muže, kteří nosí peněženku v zadních kapsách kalhot nebo kapsičce košile. Je přehledná a použitelná pro různé velikosti bankovek například během cestování. Zároveň se ovšem může stát součástí každodenního života.
Peněženka má sklopné pérko na bankovky, 8 přihrádek na platební karty, elegantní kašmírovou podšívku a všité RFID stínění (Radio Frequency Identification). Na přední straně má vyražené logo jezdce Visconti. Je ručně šitá a dodávána v dárkové krabičce.
RFID stínění
* mezinárodní akreditovaná ochrana RFID
* RFID stínění chrání vložené karty a doklady proti nežádoucímu přečtení dat
* blokuje frekvenční pásma pro čtení údajů 125 kHz; 13,56 MHz; 900 MHz
Vezměte prosím na vědomí:
Zákazníci, kteří budou peněženky využívat na € měnu. Do přihrádky pro bankovky lze na výšku bez přesahu umístit pouze bankovky do nominální hodnoty 50 €.
Pro CZK bankovky je výška přihrádky uzpůsobena až do hodnoty 5000 Kč. Více o rozměrech bankovek zde.
Peněženka není opatřena přihrádkou na mince.
Mírné povrchové změny barvy a textury jsou neodmyslitelnou charakteristikou pravé kůže a neměly by být chápány jako vada.
Případné barevné rozdíly mezi výrobkem a fotografií jsou dány expozičními podmínkami fotografického ateliéru. V mnoha případech je sytost barvy reálného produktu tmavší.