CENÍK DOPRAVY
Výše dopravného je závislá na způsobu platby, doručení a hodnotě nákupu.
Při nákupu nad 1500 Kč je dopravné i dobírkový poplatek po ČR zdarma.
Při nákupu nad 3000 Kč je dopravné i dobírkový poplatek na Slovensko, Polsko, Maďarsko zdarma.

Ceny jsou uvedeny včetně DPH. 

Konkrétní ceny za dopravu a dobírkový poplatek se Vám zobrazí až po zadání adresy a volby země dodání na konci objednávkového procesu.  

OSOBNÍ ODBĚR NA PROVOZOVNĚ, ODBĚRNÝCH MÍSTECH
Osobní odběr na provozovně MANIEGO Neděliště je možný pouze po platbě předem, nejsme evidováni v EET.

Vyzvednutí na pobočce Uloženka Hradec Králové, Náměstí 5. Května je možné v den podání, protože je to naše podací místo. Je cenově zvýhodněno, jelikož to systém přepravce umožňuje. Ostatní zvolené pobočky (i ty hradecké) jsou sváženy na centrální depo v Praze a odtud opět redistribuovány.

Vyzvednutí na pobočce Zásilkovna Hradec Králové, Chelčického ul. je možné v den podání, protože slouží jako naše podací místo. Ostatní zvolené pobočky (i ty hradecké) jsou sváženy na centrální depo v Praze a odtud opět redistribuovány.

SLEDOVÁNÍ ZÁSILEK
O expedici balíčku a předpokládaném času doručení jste informováni pomocí SMS či e-mailů s odkazem na číslo sledování Track&Trace.

Only%20carrier%20%E2%80%93%20kopie.jpg

VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Nejjednodušší je využití služeb Reklamačního asistenta přepravce Zásilkovna.

A proč?
Protože v tom případě nic neplatíte. Pokud ovšem využijete služeb jiného přepravce, náklady na vrácení jdou k vaší tíži.

Jak to funguje?
Jsme si vědomi, že představy o peněžence a realita mohou být různé. Informujte nás prosím e-mailem na obchod@maniego.cz o svém přání peněženku vrátit či vyměnit za jiný typ, nejlépe uveďte číslo objednávky nebo faktury. Je jedno, zda jste si zboží nechali doručit kurýrem či Českou poštou.

  • Na Váš e-mail budou přímo přepravcem Zásilkovna zaslány štítky ve formátu *.pdf. Etikety budou přeškrtnuté kvůli odlišení od standardních zásilek
  • Etikety prosím vytiskněte, opatřete jimi balíček (nejlépe původní kartonový obal) a přineste na jakoukoliv pobočku, která podání reklamačního asistenta podporuje: seznam konkrétních poboček naleznete zde: https://www.zasilkovna.cz/pobocky. Zvolenou pobočku prosím rozklikněte. Naleznete zde informace o otevírací době, telefonní kontakt a informaci, zda daná pobočka provozuje službu reklamační asistent. Je možné, že některé malé pobočky v menších obcích tuto službu neposkytují.
  • Nemáte-li možnost etikety vytisknout, požádejte prosím personál na pobočce Zásilkovny, sdělte jim trasovací číslo zaslaného štítku, rádi Vám ho vytisknou.
  • O obdržení vráceného zboží budete informováni. Peníze Vám vrátíme obratem na účet, popř. Vám zdarma zašleme nové zboží.
  • Služba Reklamační asistent je pro Vás zcela zdarma, náklady za Vás převezmeme my.